Managementassistent, 24 tot 40 uur per week

Ben jij een rots in de branding, een echte regelaar, bewaak jij in alle hectiek het overzicht en denk je altijd een stap vooruit? Ben jij op zoek naar een rol waar je al deze talenten in kunt zetten en mensen optimaal ondersteunt? Dan is de rol van managementassistent bij SvRK iets voor jou!

Wie zijn wij?

Wij zijn een jonge en ambitieuze consultancy organisatie en zetten ons in voor eigentijds onderwijs, opvang en zorg vanuit een bestuurlijk, juridisch en organisatorisch perspectief. We zijn onafhankelijk, vernieuwend en gefocust op de inhoud. Nieuwsgierigheid, energie, plezier en (maatschappelijke) betrokkenheid zijn onze drijfveren. Samen werken we elke dag keihard om schoolbesturen en leiders in het onderwijs te voorzien van het beste advies.

Wat is jouw rol

Als managementassistent speel je hierin een belangrijke rol. Samen met je collega doe je waar je goed in bent. Je zorgt ervoor dat alles binnen onze organisatie op rolletjes loopt, zodat onze adviseurs kunnen doen waar zij goed in zijn. Je organiseert de (complexe) agenda’s en plant afspraken voor onze partners en adviseurs, ook neem je hen administratieve en secretariële werk uit handen. Daarnaast zijn dit je belangrijkste werkzaamheden:

  • Het beheren van het directiesecretariaat en bijhouden van dossiers
  • Het voorbereiden, plannen en notuleren van vergaderingen en overleggen
  • Het verzorgen van de projectplanning, rondom opdrachten, waarbij je schakelt met verschillende stakeholders en daarmee veel agenda’s
  • Je organiseert evenementen, bijvoorbeeld: netwerkbijeenkomsten, inspiratiedagen en werkbezoeken
  • Je doet voorstellen voor verbetering rondom onze organisatorische, administratieve en secretariële processen.

Wie ben je?

  • Je hebt een Hbo denk- en werkniveau
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in soortgelijke rol, bij voorkeur in het publieke domein of de zakelijke dienstverlening
  • Je bent klant- en resultaatgericht en een kei in plannen en organiseren
  • Je ontzorgt, bent proactief, denkt vooruit en koppelt tijdig terug
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt uitgebreide ervaring met Office 365.

Wij bieden:

Een uitdagende rol waarin je jij volop kunt ontwikkelen en waar ruimte is voor groei. Vanuit jouw rol lever je indirect een bijdrage aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken rondom onderwijs, opvang en zorg. Daarnaast bieden we jou het volgende:

  • Een salaris van maximaal € 3.500, – afhankelijk van de kennis en ervaring die je hebt
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. We hebben een opleidingsbudget voor opleiding, training en/of coaching en we organiseren regelmatig kennissessies voor onze medewerkers
  • Een hecht en enthousiast team van adviseurs waar je nauw mee samenwerkt en die je ondersteunt
  • Een mobiliteitsbudget
  • Een MacBook en iPhone van de zaak
  • Zes weken vakantie per jaar o.b.v. een fulltime dienstverband
  • Een goede pensioenregeling
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om hybride te werken, we richten je werkplek thuis in
  • Borrels, lunches en teamuitjes

Interesse?

Denk je dat deze rol je op het lijf is geschreven en kun je niet wachten om te beginnen? Stuur dan je sollicitatie bestaande uit een korte motivatie, je cv en een cijferlijst van je meest recente WO-opleiding naar: info@svrk.nl  

Heb je vragen of wil je meer weten over de rol? Stuur een mail naar info@svrk.nl .

Heeft u vragen?

Neem vrijblijvend contact met ons op

SvRK

Schenkkade 50 K
2595 AR Den Haag

070 – 8002009
info@svrk.nl